“Е-ПЕНСІЯ” — сервіс для автоматичного призначення пенсії, який працює з КЕП
Мінцифри продовжує запроваджувати зручні е-послуги для громадян.
Уже запрацював електронний сервіс для автоматичного нарахування і призначення пенсій при досягненні пенсійного віку. Відтепер, щоб отримати нарахування, не потрібно особисто звертатися і відвідувати Пенсійний фонд. Усі дані можна подати завчасно й отримати вичерпну інформацію про дату та розміри пенсійних нарахувань.
Сервіс “Е-ПЕНСІЯ” є однією зі складових частин проєкту з надання е-послуг у сфері пенсійного забезпечення. Мета проєкту — перевести надання послуг та обмін даними з державними реєстрами у зручний електронний формат. Це дозволить зменшити кількість офлайн-активностей громадян та отримувати державні послуги швидко і зручно, не виходячи з дому.
Для роботи на порталі ПФУ потрібен КЕП
Щоб скористатися сервісом “Е-ПЕНСІЯ”, користувачу, який ще не є пенсіонером, необхідно мати електронний підпис. За допомогою КЕП він може авторизуватися на порталі фонду, далі заповнити анкету, додати сканкопії документів, підписати сформовану заяву КЕП та надіслати її до органу ПФУ.
Після опрацювання заяви майбутній пенсіонер отримає повідомлення про призначення пенсії з детальною інформацією про дату та розмір виплат. Усі розрахунки тепер здійснюються автоматично на порталі фонду.
Запропоноване рішення суттєво спрощує взаємодію з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу громадян, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
Від початку роботи сервісу вже 813 майбутніх пенсіонерів подали заяви в онлайні та отримали відповіді щодо своїх пенсійних нарахувань.
У нас ви можете отримати електронний підпис без черг та стати активним учасником цифрової держави, де усі держпослуги можна отримати онлайн за лічені хвилини.