Як отримати КЕП під час воєнного стану?
Зараз, під час воєнного стану та після зростання кількості і тривалості повітряних тривог та загрози ракетних обстрілів, — кожному українцеві варто ще більше ретельно дбати про свою безпеку та, по можливості, завжди перебувати у найбільш безпечному місці. Водночас бізнес має продовжувати свою роботу задля підтримки української економіки та забезпечення населення необхідними товарами та послугами.
Нині одним із важливих аспектів стабільної діяльності будь-якого підприємства лишається своєчасне ведення документообігу. А щоб тривалість погодження електронних документів була максимально швидкою, необхідним для кожного підприємця та бухгалтера є наявність КЕП. Але як максимально швидко отримати чи продовжити дію КЕП у період воєнного стану? Маємо вичерпний перелік способів з детальними інструкціями, щоб процедура отримання КЕП була для вас максимально швидкою та простою.
Автопродовження КЕП онлайн
Якщо термін дії ваших сертифікатів спливає і у вас на підприємстві не було жодних змін у складі підписників або у реєстраційних документах — ви можете оновити сертифікати КЕП онлайн максимально швидко та безпечно на сайті ЦСК “Україна”. Основна вимога — наявність чинного КЕП на момент оновлення, дійсний секретний ключ сертифіката і пароль до нього.
Як оновити КЕП на сайті ЦСК “Україна”?
Далі виконайте кілька простих кроків:
Якщо ви користувач вебсервісу СОТА чи програми M.E.Doc — ви можете оновити свої сертифікати КЕП просто у програмі. Для цього скористайтесь нашими короткими інструкціями для користувачів СОТА та M.E.Doc.
Отримання нового КЕП
Якщо ви наш клієнт, але у реквізитах вашого підприємства відбулися зміни, або ж змінився склад підписантів, або ви новий клієнт, тоді для отримання КЕП вам потрібно завітати до нашої крамниці мережі «Твій час».
Для цього необхідно:
- записатись до онлайн-черги, без якої відвідування наших крамниць неможливе;
- зібрати необхідний комплект документів. Ознайомитись з комплектом можна на нашому сайті;
- сформувати рахунок та сплатити його.
Зверніть увагу! Під час повітряної тривоги крамниці зачиняються, а всі працівники та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття.
Важливо! Клієнти, які перебувають поза межами Києва, мають заздалегідь зателефонувати до найближчого представника мережі крамниць “Твій час” у своєму місті та дізнатися умови приймання відвідувачів на цю мить.
Спробуйте CloudKey — КЕП у хмарі
Легким та максимально зручним є також отримання хмарного захищеного носія CloudKey. Так, отримати хмарний ЗН CloudKey можна в онлайн чи офлайн-форматі.
Тож, якщо ви не ще маєте е-підпису або у вас відбулися зміни у підписантів на підприємстві, тоді для отримання хмарного КЕП вам потрібно завітати до крамниці мережі «Твій час».
Для цього скористайтесь записом до онлайн-черги з попереднього пункту.
Якщо ж у вас вже є чинний електронний підпис, тоді процедура отримання стає набагато простішою для вас. Вам знадобиться чинний КЕП, інтернет, смартфон, ноутбук, планшет чи ПК, на якому ви зможете виконати кілька простих дій, що вказані у покроковому алгоритмі під час оформлення послуги.
Детальніше про отримання хмарного підпису CloudKey ми писали в нашому попередньому матеріалі.
Якщо у процесі продовження КЕП у вас виникли запитання або потрібна додаткова консультація, телефонуйте до наших фахівців: +380 44 206 72 15.