Зміна статусів сертифікатів
У цьому розділі ви можете ознайомитись з порядком зміни статусів ваших сертифікатів кваліфікованого електронного підпису. Існує лише три статуси: діючі, заблоковані або скасовані. Кожен із підписантів повинен особисто звертатись до КНЕДП, щоб змінити статус КЕП (скасувати, заблокувати або поновити).
Скасування сертифіката є достроковим припиненням його чинності. Скасовані сертифікати поновленню не підлягають. Скасування здійснюється на підставі заяви, яка подана у письмовій формі або у формі електронного документа.
Електронна заява на скасування сертифіката КЕП формується засобами програмного забезпечення M.E.Doc, СОТА, Звіт Корпорація, підписується КЕП власника сертифіката і надсилається на е-адресу ТОВ “ЦСК “Україна”.
Для скасування сертифіката за заявою в письмовій формі до офісу ЦСК “Україна” подається письмова заява встановленого зразка, засвідчена особистим підписом підписувача-власника сертифіката.
Заяву може подати:
- підписувач-співробітник юридичної особи з документом, що посвідчує особу (тільки для скасування власного сертифікату КЕП);
- фізична особа з документом, що посвідчує особу;
- керівник юридичної особи або співробітник організації з документом, що посвідчує особу та документом, що підтверджує його повноваження, для скасування сертифікату печатки організації.
У разі звільнення працівника підприємства, або зміни його посади керівник підприємства може повідомити ЦСК “Україна” про зміну ідентифікаційних даних, як це передбачено ст. 25 ЗУ «Про довірчі електронні послуги», і сертифікат буде скасовано.
Блокування сертифіката — це тимчасове припинення його чинності. Блокування сертифіката здійснюється на підставі заяви, яка подана в усній, письмовій формі чи у вигляді електронного документа.
Електронна заява на блокування сертифіката формується засобами програмного забезпечення M.E.Doc, СОТА, Звіт Корпорація, підписується КЕП власника сертифіката і надсилається на адресу ЦСК “Україна”.
Заява в усній формі подається до ЦСК “Україна” в телефонному режимі за номером (044) 206-72-31. Для блокування заявник повинен повідомити співробітнику ЦСК “Україна” наступну інформацію:
- ідентифікаційні дані власника сертифіката;
- серійний номер сертифіката;
- фраза-пароль для голосової автентифікації.
Заява в усній формі приймається тільки у випадку збігу фрази–пароля та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією, вказаною в заявці на формування сертифіката.
Для блокування сертифіката за заявою в письмовій формі до офісу ЦСК “Україна” подається письмова заява встановленого зразка, засвідчена особистим підписом підписувача-власника сертифіката.
Заяву може подати:
- підписувач-співробітник з документом, що посвідчує особу (тільки для блокування власного сертифіката КЕП);
- фізична особа з документом, що посвідчує особу;
- керівник юридичної особи або співробітник організації з документом, що посвідчує особу та документом, що підтверджує його повноваження, для блокування сертифікату печатки організації.
Поновлення сертифіката можливе лише для заблокованих сертифікатів, термін дії яких не закінчився. Скасовані сертифікати поновленню не підлягають.
Для поновлення чинності сертифіката до офісу ЦСК “України” подається письмова заява встановленого зразка, засвідчена особистим підписом підписувача-власника сертифіката.
Заяву може подати:
- підписувач-співробітник юридичної особи з документом, що посвідчує особу (для поновлення власного сертифікату;
- фізична особа з документом, що посвідчує особу;
- керівник юридичної особи або співробітник організації з документом, що посвідчує особу та документом, що підтверджує його повноваження, для поновлення сертифікату печатки організації.